Welcome on this blog!

CRESTINISMUL...nu este o Religie pentru Dumnezeu...ci este o Relatie, cu DUMNEZEU.

sâmbătă, 17 septembrie 2011

Scrisoare de la Dumnezeu

"Eu sunt Calea, Adevărul și viața. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine" Ioan 14:6
Știu cine ești. Te cunosc, ești fiul Meu pierdut...
Știu că îți pare rău pentru toate păcatele pe care le-ai făcut și că în fiecare zi te întrebi dacaă Te-am iertat.
Răspunsul este....DA!
Te-am iertat pentru toate păcatele dinainte de a te naște. Poate o să te întrebi CUM? și DE CE?
L-am trimis pe pământ pe unicul Meu Fiu, ISUS HRISTOS ca să moară pe cruce pentru tine și pentru păcatele tale.
În acest fel tu ai putut fi salvat și...crezând în Mine și în Fiul Meu tu poți avea viața veșnică.
"Eu sunt păstorul Cel Bun. Păstorul Cel Bun își dă viața pentru oi. Ioan 10:11
De aceea Eu, Tatăl tă, îți spun să nu îți mai risipești viața pe lucruri care nu au nicio valoare.
Trăiește în Numele Meu, bucură-te de fiecare rază de soare pe care ți-o trimit. Zâmbește și fi fericit!
Când tu ești trist, EU sunt trist.... Când tu zâmbești...EU zâmbesc!
Eu am fost Tată și mereu voi fi Tată. Nu te voi lăsa singur niciodată, și mereu vei fi fiul Meu.
"Eu sunt Lumina lumii. Cine Mă urmează pe Mine nicidecum nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieții. Te-am trimis pe pământ cu un singur scop: Vorbește în Numele Meu!
EU în schimb îți voi da pace și viață veșnică. "Vă las pacea; vă dau pacea Mea" Ioan 14:27
Nu-țí face griji pentru ziua de mâine, EU voi avea grijă să nu îți lipsească nimic!
Când îți va fi teamă, strigă-Mă și voi veni! Nu-ți pierde credința orice s-ar întâmpla!
Citește zilnic BIBLIA...prin intermediul ei îti voi vorbi. Întărește-te în credință și nu lăsa ispita să te doboare.
Roagă-te
Zâmbește
Iubește
Trăiește
Mai este puțin și Voi veni!
Destinația ta finală......RAIUL!
TE IUBESC!
Cu drag,
Tatăl Tău

Niciun comentariu: