Welcome on this blog!

CRESTINISMUL...nu este o Religie pentru Dumnezeu...ci este o Relatie, cu DUMNEZEU.

sâmbătă, 24 septembrie 2011

Încurajare...

Mare este Dumnezeu și foarte vrednic de laudă! Nu este adevărat că Dumnezeu este Mare? Este Singurul Dumnezeu adevărat, Singurul care este viu și care domnește în vecii vecilor. Am atâtea motive de mulțumire la adresa lui Dumnezeu, am văzut de atâtea ori Mâna Lui în viața mea, de multe ori am văzut cum la clipeală de ochi mi-au fost ascultate rugăciunile. Cu siguranță și tu dragule cititor, ai putea mărturisi cum Dumnezeu te-a ajutat în diferite situații, atunci când poate pentru oameni unele lucruri erau cu neputință, la Dumnezeu au fost posibile. El este Atotputernic, nimic nu este cu neputință la Dumnezeu! Toate aceste experiențe mi-au întărit credința și m-au facut să mă încred pe deplin în Dumnezeu, în orice situație. E așa de minunat sa ai o nădejde care nu înșală, să trăiești prin credintă. Țin minte că în urmă cu 2 ani de zile m-am înscris la școala de șoferi, am început orele de condus, am dat întâi sala, promovând examenul teoretic urmând să dau examenul de condus. În acea perioadă am povestit cu cineva care luase examenul în urma cu câteva luni și mi-a zis ca a avut ca examinator pe un anume polițist și că a fost bine. Eu de atunci mă rugam să dau examenul cu acel examinator... cand a sosit ziua în care să dau examen, imi aud numele strigat de acel polițist pentru care mă rugasem sa dau cu el. Și ce credeți? Ei bine eram așa de încrezătoare în mine, nici nu puteam să mă gândesc că aș putea pica. Și spre surprinderea mea, nu am fost admisă. Aceea a fost o lecție pentru mine, am învățat ca să mă rog să facă Dumnezeu voia Lui, căci El știe ce e cel mai bine pentru mine. Desigur că a doua oară nu m-am mai rugat să dau cu x sau y... ci m-am rugat să facă Dumnezeu cum e cel mai bine pentru mine, și am luat examenul. De atunci tot timpul, în orice situație mă rog Domnului ca să îmi dea înțelepciune sa iau cele mai bune decizii și să facă voia Lui în viața mea. Vreau să vă mărturisesc că de fiecare dată am rămas uimită de felul în care Dumnezeu a lucrat! E Mare Dumnezeu! Incredeți-vă pe deplin în EL și nu veți fi dezamăgiți!

Niciun comentariu: