Welcome on this blog!

CRESTINISMUL...nu este o Religie pentru Dumnezeu...ci este o Relatie, cu DUMNEZEU.

joi, 15 septembrie 2011

Eşti sigur că ajungi în cer după ce treci în nefiintă ?

Haideţi să ne punem câteva întrebări simple : " Ce fac eu ca să-l slujesc pe Isus ? " " Calc pe aceea-şi cale pe care a călcat Isus ? " " Oare chiar mi-am schimbat viaţa şi am renunţat la păcat de când am recunoscut ca unicul mântuitor pe Domnul nostru Isus Hristos ?" " Am renunţat eu la viaţa mea , şi am dedicato în totalitate lui Isus Hristos ?" " Dacă aş sta în prezenţa Domnului nostru , aş ştii unde ajung ?" " Mai există păcat în viaţa mea ? "
Dacă ştii răspunsul la aceste întrebări sper că vei umbla pe calea neprihănirii, dar dacă nu ştii răspunsul încearcă să-ţi trăieşti viaţa după scripturi , să nu te abaţi niciodată de la scripturi, deşi calea Domnului este foarte grea şi îngustă fă tot posibilul să nu te abaţi de la ea, că sigur nu îţi doreşti să vină clipa cea din urmă şi să fi neptregătit. Viaţa de apoi este mai importantă decât aceasta.
Fi binecuvântat cititorule şi puneţi un spine în spate ca să îţi reamintească în fiecare zi că viaţa ta aparţine Domnului şi trebuie să mergi în orice după voia Lui.

Niciun comentariu: