Welcome on this blog!

CRESTINISMUL...nu este o Religie pentru Dumnezeu...ci este o Relatie, cu DUMNEZEU.

vineri, 9 martie 2012

Tu ce talant ai?


Ţi se pare cunoscută această întrebare? Te frământă aceste cuvinte Ce talant ai?” Ai impresia că nu ai niciunul…că nu ești de folos cu nimic? Poate ai dorinţă să il slujești pe Dumnezeu dar nu ști cum? Ei bine, să ști că nu ești singura persoană care crede asta, sunt sigură că sunt multe persoane în lume care se lasă amăgite de aceasta idee. Cu siguranţă tu poţi fi de folos în via Domnului. Tu ești o persoană specială creată de Însuși Dumnezeu! Oare poţi să spui și tu cum spunea psalmistul : “Te laud că sunt o făptură așa de minunată. Minunate sunt lucrările Tale, și ce bine vede sufletul meu lucrul acesta”? Încearcă să vezi calităţile pe care ţi le-a dat Dumnezeu și să te gândești oare cum îl pot sluji pe Dumnezeu prin aceste calităţi? Gândește-te că Dumnezeu are un plan special pentru tine, pentru că și tu ești o persoană specială! Cineva spunea: “Opreşte-te. Uită-te în oglindă! Observă ce frumos desenezi, cânţi, faci calcule matematice, conversezi, socializezi, etc. Caută adânc şi ai să vezi ce multe calităţi şi aptitudini ai. Numai să le foloseşti! Dumnezeu îţi dă, dar nu-ţi bagă în sac. Nici nu bănuieşti ce binecuvântări vei avea în viaţă o dată ce te pui total la dispoziţia Domnului. Eu aşa am făcut. Eu m-am ridicat de jos, din abis şi m-am abandonat în mâinile Lui. Nici nu ai idee pe unde m-a dus El! Nici nu ai idee prin ce case m-a purtat, ce uşi mi-a deschis şi ce multe binecuvântări mi-a revărsat în viaţă. Tu ce talant ai?Cum îl foloseşti?” Domnul să te ajute să realizezi că ai valoare în ochii lui Dumnezeu!

Niciun comentariu: